Comunicat de Les Guilleries (69)

Darrerament hem tingut coneixement de la detenció, per part del CME, d’un veí de Terrassa que havia manifestat la intenció de matar el president del govern espanyol Pedro Sánchez, en represàlia per la decisió d’exhumar el cadàver del dictador Franco del Valle de los Caídos.

Aquest fanàtic ultradretà, fill d’un alcalde franquista, va ser detingut fa unes setmanes i se li van intervenir 16 armes de foc del seu domicili, però l’AN considera que no es tracta d’un cas de terrorisme, a diferència d’allò que va decidir en la causa contra la Tamara Carrasco a qui allò més perillós que se li va trobar al seu domicili fou un xiulet groc i una màscara d’en Jordi Cuixart.

Felicitem els investigadors que han evitat un probable magnicidi, a la vegada que denunciem la irresponsable actuació dels partits espanyols d’extrema dreta atiant aquests sinistres personatges.

En contrast amb aquesta notícia positiva ens trobem de nou que el pseudodisindicat Jusapol convoca avui les forces policials d’ocupació a manifestar-se per homenatjar novament els “piolins” que van estomacar ciutadans que pretenien votar l’1-O i que l’AP de Barcelona ha considerat que van actuar amb excés de força, desproporcionalitat i innecessarietat.

Allò més trist i vergonyós és que l’associació Unió de Mossos per la Constitució (UCM) s’hagi adherit a aquest acte de provocació mentre hi ha encara nombrosos companys encausats per aquella jornada històrica. Els actors denunciants són partits feixistes i fiscals ideologitzats, com el fiscal de l’Hospitalet Diego Villafañe, qui mostra una clara animadversió, arribant a l’insult, contra els ciutadans catalans que volem decidir el futur del nostre país.

Les Guilleries, 10 de novembre de 2018

Un pensament sobre “Comunicat de Les Guilleries (69)”

1. S’ha agraeix que hi hagin mossos com vosaltres que es preocupin per la nostra seguretat, però cal que entre tots, fem fora els altres mossos que no estan per la labor, i que són clarament feixisres.

M'agrada

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s