Comunicat de Les Guilleries (61)

A molts de nosaltres, ens ha arribat el colpidor testimoni d’un company de la BRIMO que explica la seva vivència personal en la primera línia policial de la manifestacio de Girona en reivindicació de l’1-0.

Som molts els mossos, com els que formem part d’aquest col·lectiu, que també anhelem la construcció de la República Catalana i que compartim les proclames i reivindicacions dels manifestants, però no entenem quin avenç es produeix en aquest objectiu llençant objectes, alguns contundents, contra nosaltres.

Demanem al grup minoritari de manifestants protagonistes d’aquests actes que reflexionin, i a la resta que els aïllin i assenyalin, perquè separar-nos del pacifisme, el civisme i el respecte que ens caracteritza només porta a debilitar el nostre moviment i donar combustible als enemics de Catalunya.

Aquesta demanda és compatible amb la critica al disseny dels dispositius i l’exigència d’escatir els excessos en què s’hagi pogut incórrer.

Ens sorprèn que el responsable policial dels operatius dels recents actes reivindicatius fos el mateix comandament que va gestionar el desallotjament de la plaça Catalunya dels concentrats del moviment 15-M.

Ens referim a l’intendent Antolin, qui després d’uns anys a la “nevera” ha reaparegut, potser per decisió del comissari Gámez, ex-Guàrdia Civil.

Per cert, el ministre d’Interior del govern del PSOE (assenyalat pel TEDH per no investigar torturtes a detinguts quan era jutge a l’AN) acaba d’aprovar la proposta de la Guardia Civil d’atorgar la Gran Creu de plata al Mèrit Civil a l’infame exdelegat del govern espanyol Enric Millo, d’infaust record pels demòcrates catalans. Existeixen diferències de fons entre PP i PSOE? Cap ni una !!

5 pensaments sobre “Comunicat de Les Guilleries (61)”

1. Aquests dies veient la violència amb què colpejaven als manifestants, vaig dir en seguida que aquells uniformes no eren dels nostres…… Fins a dia de avui puc dir que els Mossos seràn sempre nostres.

M'agrada

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s