Comunicat de Les Guilleries (58)

A Barcelona, aquest migdia, s’han concentrat, segons la Guàrdia Urbana, poc més de 2000 persones, per reivindicar “la unidad de España”.

No volem entrar a valorar qui ha estat darrera la seva convocatòria, ni el nombre d’autocars vinguts del país veí, però el que si cal és denunciar les agressions perpetrades per alguns manifestants, així com la presència i exhibició de simbologia, salutacions i consignes feixistes i a favor del CNP i de la GC i en contra del cos dels Mossos d’Esquadra.

S’ha de recordar que la Unió de Mossos per la Constitució (UMC), mitjançant el seu compte de twitter, ha donat suport a aquest acte i hi ha participat per ‘exigir el compliment de la llei, el respecte a la Constitució Espanyola i el retorn a la convivència pacífica’ (traduït del castellà, és clar).

Igual que es va veure a la darrera manifestació de C’s en què van agredir a un periodista de Telemadrid, en ser confós per un de TV3, resulta que les agressions es produeixen en les manifestacions unionistes convocades paradoxalment per exigir el compliment de la llei i la convivència ciutadana.

Com paradoxal també és que alguns moss@s combreguin i col·laborin estretament amb entitats i persones d’ideologia totalitària que neguen, combaten i pretenen destruir tot signe d’identitat catalana, volent la dissolució de les nostres institucions, inclosa el nostre cos de Policia.

El posicionament d’aquest grup de Mossos que diu defensar la Constitució, està abraçant idees i actituds pròpies d’un règim franquista, que en donar el cop d’estat de 1936, ja va abolir les competències de la Generalitat republicana i dissoldre els Mossos d’Esquadra.

Les Guilleries, 9 de setembre de 2018

Fill in your details below or click an icon to log in:

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s