Català, Política

Comunicat Front Republicà (Poble Lliure, Som Alternativa i Pirates)

Comunicat 🔊 @Front_Republica “defensarà la legitimitat democràtica de la lluita per la independència i de la construcció de la República catalana, sense caure en renúncies ni dilacions que pretenen portar el poble de Catalunya al corral de l’autonomisme”.

2 thoughts on “Comunicat Front Republicà (Poble Lliure, Som Alternativa i Pirates)”

1. Benvolguts/des,

Amb motiu de les Eleccions Generals del 28 d’abril, la vostra col·laboració per tal que ens faciliteu la documentació (cartells, tríptics, enganxines, etc.) que vau fer arribar als electors per donar a conèixer la vostra opció política.Com ja sabeu recollim tot aquest material que, al llarg dels darrers anys, ha estat repartit als ciutadans en les diferents consultes electorals; tot això forma part dels nostres fons i serà, sens dubte, de gran interès per a futurs investigadors gràcies al vostre ajut. Esperem que ens indiqueu on és la vostra seu per tal de recollir el material que ens aporteu, o si preferiu portar-ho vosaltres a l’Hemeroteca Tarragona de la Fundació Catalunya la Pedrera.

Rebeu el nostre més cordial agraïment, tot posant els nostres serveis a la vostra disposició.

Hemeroteca Tarragona
    C/ Mossèn Salvador Ritort i Faus, 21
    C/ Santa Joaquima de Vedruna, 12
    43002 Tarragona

1. Bon dia,
      Disculpa Mònica. Però no sabem exactament què demanes. Em penso que t’has equivocat. Nosaltres no som un partit polític ni recolzem a cap candidatura en concret.
      Som un grup de voluntaris/ies que vam crear aquesta associació per tal de contra restar aquelles informacions negatives sobre la independència de Catalunya. Això sí, treballem per fer possible la república catalana aportant el nostre gra de sorra recollint notícies tant a nivell local com internacional per tal de fer-les arribar a la ciutadania.

Si podem ajudar-te en qualsevol cosa no dubtis en tornar a posar-te en contacte amb nosaltres.

Salutacions cordials,

Maite Martin